Väl valda ord 2

Sonen, som börjar lära sig att säga till när han behöver gå på toa, hade klättrat upp på en kontorsstol (snurr-modellen) och stod och balanserade för att ta ner en film han ville se. Plötsligt började han skrika. Jag var på nerevåningen när jag hörde honom. Trodde att storasyster bråkade med honom och tänkte att det inte var så farligt. Han kan ju reta henne till vansinne, och sen krävs inte mycket för att han ska börja skrika om hon petar på honom. När jag kom upp stod sonen på snurrstolen och pekade på snutten.

Den e dum!

Jag förstod snart vad som hänt. Han hade ropat på mig för att han behövde kissa, men när jag inte kom upp tillräckligt snabbt hade han kissat där han stod...

Tur han skyllde på snutten istället för på mig. Otur att det var tyg på stolen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0