Tacksamhetsdag





(bild lånad på Google)



Denna dag "firar" vi en extra födelsedag för vår son.

Så skulle man faktiskt kunna säga.

Idag är det nämligen exakt tre år sedan vi höll på att förlora honom ( då fem veckor gammal) pga ett andningsstopp.

Vad som orsakade stoppet får vi aldrig veta.

Troligen ett virus, säger läkarna.

Men han överlevde.

Mest tack vare fantastisk hjälp med HLR från dagmamman och hennes kollega.

Kanske också för att det var meningen att det skulle gå bra.

Det tror jag nämligen på.

Allting har en mening.






Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tror också att allt har en mening, det är inte alltid man ser det på en gång men i backspegeln märker man det till slut. Jag förstår er tacksamhet idag, vi har också varit nära att mista ett barn och det gör att man går vidare väldigt mycket ödmjukare.

Jag önskar er en helt fantastisk dag!

2010-03-19 @ 09:42:46
URL: http://kominochtaentitt.blogspot.com
Postat av: Pia

Jag ryser!!! Men så otroligt underbart att det gick bra.. Hur mår han nu förresten, fortfarande förkyld??

Kul att du fått kika in hos mig. Nu skulle jag vilja att du mailar mig lite bilder över hur det ser ut hos er.. Jag är ju nyfiken ju!!! ;o)Intressant att vi valt samma sorts bård, men satt den i olika sorters rum!! ;o)

2010-03-19 @ 18:21:16
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0