Ibland kan man hålla sig för skratt

Det blev en jobbig  natt, kan man säga.

Dotterns slemhosta, som nästan framkallar kräkningar, irriterade henne rejält av och till under flera timmar efter midnatt. Fick hämta glass åt henne för att kyla ner halsen lite. Och sonen, som somnade vid halv åtta utan att ha ätit kvällsmat (han vägrade äta när vi andra åt), var vaken igen vid halv ett. Efter en macka och mjölk, ny blöja och favoritsagan ville han se på TV. Som om det var aktuellt MITT-I-NATTEN...

Vid tvåtiden orkade jag inte mer, då fick maken gå upp och ta över... och vid fyrasnåret somnade grabben till slut.

Vid halv sju bråkade lillekatten i sängen så jag höll på att få spelet. Helt plötsligt satte han en klo i min tå- SATAN- vad ont det gjorde !!

Nu vill jag ha en lugn dag. Kan man få det?



(bild lånad på Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0