Blommor, grillad korv och mygg

Blev glatt överraskad idag på jobbet när först mina närmsta kollegor kom med en blombukett för att jag fyllt år igår, och sen all personal på enheten gav mig en blomma för att jag snart ska sluta där.  Tänk, vad några blommor kan glädja en!

Under kvällen var jag och dottern med på sommaravslutning för alla dagbarn i Ölmstad. Lillebror fick inte följa med eftersom han varit lite halvkrasslig under dan och inte varit hos dagmamman. Han var inte lite sur när vi skulle åka.

Vid denna avslutning grillade vi först korv, och medan barnen sen sprang runt och lekte satt vi föräldrar och pratade runt elden. Dagmammorna hade dessutom ordnat kaffe/te och kaka till alla. Det var så där allmänt trevligt, ganska behaglig temperatur, inget regn, och nöjda barn som roade sig på egen hand. Synd att alla 1267 myggor och 583 knott också hittat dit... för jag är antagligen alldeles extra god!






Kommentarer
Postat av: Micke

Ja någon måste gilla dej.

2010-06-15 @ 16:52:39
URL: http://hubbeshusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0