Första semesterdagen 2010

Igår hade jag min första "riktiga" semesterdag. Som den effektiva människa jag är var det mycket jag ville ha gjort nu när man inte jobbar.

Förmiddagen gick åt till att sortera ut grejer i ungarnas rum (ja, de fick också hjälpa till, förstås). Sen var jag ute och målade vidare på garaget ett par timmar. Tvättade gjorde vi en hel del också. Det var ju perfekt torkväder; supervarmt och lite vind. Under kvällen satt jag minst två timmar med att ladda upp och beställa foton på nätet. Bilder som vi borde ha beställt för länge sen, såklart.

Sen hade vi ju kompisar här på fika under eftermiddagen. Under kvällen kom barnens mormor och bonusmorfar förbi på vägen hem från en resa. De små hade beställt pannkakor till kvällsmat, så det tog en stund att steka det till alla.

Summerat en aktiv, rolig dag. Men imorgon får det nog bli lite lugnare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0