Tillfällig svacka

Ni vet när all ork tar slut. När man bara tappar all energi, fast det kändes OK alldeles nyss.

Så kände jag för en stund sen. Jag hade slutat på jobbet, varit och veckohandlat, tagit mig hem i skitvädret, och skulle sätta mig för att äta kvällsmat. DÅ. TOG.ORKEN.SLUT.  Som tur är fick jag tillbaka lite kraft när vi ätit. Och druckit kaffe...

Nu är det skönt att vara inomhus i värmen. Det kan blåsa så mycket det vill ute, jag kommer att gotta mig under en filt resten av kvällen.

Ha en skön kväll, bloggvänner!



Kommentarer
Postat av: Pia

Åh jag vet precis hur det där känns.. Å man fattar ingenting.. Rätt pigg nyss och sedan swosch ett par pinnhål ner på "pigghetsskalan".. Skönt att du hämtade dig lite och kunde mysa under kvällen..

Kram!

2010-01-28 @ 08:41:15
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0