Sovmorgon och kalas för världens bästa farmor

Sovmorgon till 08.30. Smaka på den!

Idag ska vi fira min lilla farmor som fyller 85 år. Hon måste vara en av de snällaste människorna på den här jorden. Jag kan inte minnas att hon en enda gång varit arg eller irriterad. Även om jag och mina syskon säkert härjade som de flesta barn gör som små, så behöll hon alltid lugnet. Jag tror att vi såg upp till henne för att hon gav så mycket kärlek och respekt till oss.

Älskade farmor! Måtte du få leva många lyckliga år till!

Kommentarer
Postat av: Pia

Härligt med en sådan farmor!! Jag har ju inga av de äldre kvar, tyvärr.. Men mormor & morfar var också sådana. Trygghet!

2010-01-24 @ 11:08:17
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0