Gillar läget

Har funderat lite över varför det känns så annorlunda på jobbet nu. Antar att det beror på att jag känner mig säkrare i min roll som förskollärare. Jag vet en hel del om våra barn, kan våra rutiner, känner till kollegor på övriga avdelningar och är bekant med lokaler och material. 

Vetskapen om att jag inte är sist in längre är kanske avgörande. Jag har större självförtroende och litar på min egen förmåga. Det är roligt att få känna att man kan, att man vet...

Sen är det nog en sak till som gjort att det varit skoj på jobbet på sistone. Jag har vågat bjuda på mig själv lite mer. Egentligen kostar det ju så lite och ger så mycket. 



Kommentarer
Postat av: Pia

Bra insikter!! Å bra jobbat, Anna!!

Kram!

2010-01-13 @ 13:24:42
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0