Blogga eller inte?

Vet inte var tiden tar vägen. Hinner inte blogga längre. Eller har jag tröttnat? Känner att jag inte vill lägga så mycket tid som det tar på att hålla sig uppdaterad på vänner och bekantas bloggar, än mindre skriva på min egen varje dag.

Vill inte lägga ner min blogg. Därför konstaterar jag bara att det blir nåt inlägg då och då, när det finns nåt särskilt jag vill säga.

Jag har inte glömt er andra som bloggar, men jag kommenterar inte så ofta hos er längre, även om jag läser en del.

För tillfället är dagarna fyllda av jobb och sen pyssel inför julen. Mycket slit men också många roliga stunder. Jag trivs just nu. Hoppas ni också gör det!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0