Vad sägs om lite torsdagsmys?

När jag kom hem från jobbet var det bara en sak som intresserade barnen: Gå ut!  Det var visserligen svinkallt, men med rätt kläder gick det bra att tillbringa en timme utomhus läsande dagens tidning medan barnen lekte i trädgården. Lyckades sen få in de små i lagom tid för att laga kvällsmat med löftet om att vi skulle basta. Vi lagade mat tillsammans, och sen åt barnen med god aptit. Vi fortsatte till bastun. Det är så skönt att tina upp i en bastu när man känt sig frusen! Då bastandet var klart unnade vi oss en liten glass vid TV-n. På en vanlig torsdag... lite busigt, men  jag tror det begås större brott här i världen. Det är väl inte fel med lite torsdagsmys?

Jag toppade kvällen med att titta på femte finalmatchen mellan HV71 och Djurgården. Hur det slutade vet jag inte än...

Imorgon är det FREDAG, bloggvänner!

Kommentarer
Postat av: Micke

Japp fredagen är bäst.

Jag är avis på er bastu.

Kram Micke.

2010-04-23 @ 14:50:18
URL: http://hubbeshusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0