Nåt har hänt

Jag är typen som tyvärr stressar upp mig över saker i vardagen titt som tätt. Som kan känna att eftermiddagen och kvällen bara är fylld en enda lång rad av tråkiga MÅSTE-grejer. Särskilt om det behöver städas eller tvättas en massa.

Dessutom hör det till saken att jag ofta känner mig missnöjd med vad jag åstadkommit pga att det finns så mycket mer vi skulle behöva göra. Som om listan aldrig tar slut.

MEN

Nåt måste ha hänt.

För nu, just ikväll, känner jag att trots att det är fler saker som skulle behöva fixas, så är jag NÖJD. Nöjd med att ha ordnat en hel del av det vi behöver. Vi är inte klara med våra måsten. Men det är ju fredag. Då SKA man ta det lite lugnt också!

Är det kanske tack vare jobb-bytet som jag ändrat min inställning?


Kommentarer
Postat av: Micke

Det är nog inte helt fel.

Njut av helgen o lägg måsten på farstukvisten.

Fortsätt o var positiv.

Kram Micke.

2009-09-18 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0