Vunnit på Lotto? Nä, men det känns ungefär så...

Minns ni den eländiga historien med bilkrocken som skulle bli så dyr? Typ 7000 spänn. Denna story har nu utvecklat sig åt ett annat håll.

När jag var in för att få en bedömning av skadan och en offert inne på verkstaden, visade det sig att det enda jag behövde göra var att byta ett glas till en blinker. Till det helt acceptabla priset av 338 kr.  (Förutom att betala 1000 kr pga att det var jag som orsakat krocken). Slutnotan bli alltså 1338 kr istället för 7000 kr.

Gissa om jag blev tvungen att åka och köpa lite kläder sen...


Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Vad skönt!! Hoppas att du unnade dig något riktigt fint :-)

Kramis

2009-10-01 @ 16:50:47
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Micke

Varför inte en lott?

Kanske mer vinst!

Kram Micke

2009-10-01 @ 17:41:23
Postat av: Pia

Åh, nice!!! Dessutom har jag skickat dig en pengaängel via mail.. så får du kontanter till mera klädshopping! ;o)

2009-10-01 @ 19:49:12
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0