VAB på måndag?

Nu har jag varit hemma från jobbet i fyra dagar och är fortfarande inte riktigt bra. Och sonen hostar och snorar, är hängig och grinig.  Just nu sover han, vilket han sällan gör annars på dagarna. Känner på mig att det blir VAB åtminstone i början av nästa vecka. Då maken varit hemma och vabbat de senaste två gångerna (och nästan alla gånger förra skolåret) är det liksom min tur nu.

Ja. Vi får väl se. Ingen vore mer tacksam än jag om sonen plötsligt blir kärnfrisk över natten!




Kommentarer
Postat av: tess

Jag hoppas oxå att det ska finnas någon som vill vara vår helg familj... Men jag har hopp om att det blir så. //tess

2009-10-24 @ 15:45:46
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0