Nä, nu är jag trött på den här hostan!

Vet att jag brukar åka på en rejäl host-förkylning nästan varje höst.  Så varför skulle detta år var nåt undantag?

"Glömmer" mellan varje gång hur jobbigt det är med hosta som gör att magmusklerna ömmar, som river i bröstet och som får huvudet att dunka.

Tyvärr är det svårare att kurera sig när man har småbarn i hushållet. Tillfällen till vila blir inte lika många. Barn slutar liksom inte att behöva saker bara för att mamma och pappa råkar vara krassliga...

Äsch! Ingen idé att klaga mer, antar jag.

Men man kan väl få tycka LITE synd om sig själv, va?

Kommentarer
Postat av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Jag ska inte säga något, jag tycker megasynd om mig själv just nu. Och ibland tror jag absolut att det behövs, man behöver lite empati för att orka fortsätta.



sv: Nej, det var nog inte meningen, men det kändes verkligen surt att jag förberett mig så och sen fick jag liksom inte ens chansen.. :(



Kram, hoppas att du kryar på dig snart!

2009-10-24 @ 09:33:52
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Det är klart att man får tycka synd om sig själv ibland! Då mår man ju faktiskt lite bättre...tycker jag ;)

Ungar är härliga, apropå duschborsten i det tidigare inlägget. Men du vet ju hur det är, de gör inte som man säger, utan som man själv gör/säger så om hon låter som en pensionär...... ;) Nä, skojar bara, men visst är de härliga med sina uttryck ibland :)



Krya på dig!!

Kram

2009-10-24 @ 10:27:46
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Pia

Klart man ska tycka synd om sig själv.. en dag eller två i allafall.. sen är det nog bäst att ta sig i kragen.. ;o)

Sv: Ja, visst är det hemskt med vacc.. jag blir f-n tokig när jag inte vet hur jag ska göra.. suckar

2009-10-24 @ 14:54:50
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0