Lördag

Efter en stökig natt, då dottern hade feber och skrek efter mamma, vatten och tusen andra saker av och till hela natten, var man onekligen lite mör då morgonen kom. Dock verkar dottern inte så jättedålig nu på dan, så vi får väl hoppas att det inte blir så mycket värre.

Sonen, som varit sjuk i en vecka, har äntligen fått lite aptit tillbaka. Men humöret är kass efter för många nätter med dålig sömn. Ja, inte bara hans förstås, utan även mitt. :(

Idag måste vi städa, tvätta och annat skojigt...

Tur att det är solsken och härligt ute, så man blir på bättre humör! Var ute med sonen och lille Nisse i trädgården nu på förmiddagen. Katten hoppade och sprang som en tok på gräsmattan. Han har verkligen fått smak på "ute-livet", så honom kommer vi nog inte se till så mycket härinne framöver!

Dags att börja greja med lunchen. Trevlig Allhelgonahelg på er, allihopa!



Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Det var därför jag blev såååå glad för de där overallerna. De har ju inte kunnat ärva varandra heller!! :o(

Å inte blir det billigare att ha äldre barn heller!! ;o)

2009-10-31 @ 14:31:51
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: j

hejsan,

Gå in på min blogg juliiiakempff.blogg.se

och kika in på mina nya höstfoton jag har.

Släng gärna in en kommentar om vad ni tyckte.

ha en skönt halloween:)

kramar Julia

2009-10-31 @ 15:21:08
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0