Inspirerad

Hade APT(arbetsplatsträff) på jobbet, och temat för kvällen var " Hur jobbar vi med matematik i förskolan?". Satt i grupper och diskuterade. Det var väldigt intressant och inspirerande. Fick en massa bra idéer att testa med barnen. Kände också att jag hade nytta av min erfarenhet som lärare. Nu är jag lite sugen på att komma igång med några nya aktiviteter.

Imorgon har vi ALT (arbetslagsträff), och då ska min kollega prata om jämställdhet i förskolan utifrån sitt examensarbete. Ska också bli intressant. Kanske kan man få lite fler praktiska tips?

Kommentarer
Postat av: Micke

Låter bra.

Vi ringer.

Kram Micke

2009-10-13 @ 08:08:27
Postat av: anne

Ja, jämställdhet inom förskolan är väl ingen självklarhet? Inte där heller menar jag.

2009-10-13 @ 19:45:45
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: lisbeth

Hej har bestämt mig för att lägga ner min blogg då jag inte känner så stor motivation till den längre, vi önska dig lycka till med din blogg i framtiden.



kram Lisbeth

2009-10-13 @ 21:37:07
Postat av: Pia

Härligt.. här har du chansen att använda din stora kompetens!!! Ser fram emot att få läsa(o kanske höra via telefonen!!) hur det går.. Kram!

2009-10-14 @ 13:43:33
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0