" Så går en dag ifrån våra liv och kommer aldrig åter" *

Gårdagen bara försvann, utan att jag hann/orkade skriva ett enda inlägg. Först var det jobb 08.00-19.00, och sen nattning av busfröna. Dessutom skulle jag upp vid 04.45 idag, så det var inte läge för nån sen kväll igår.

Idag slutade jag 12.30 på jobbet, så i eftermiddag ska jag ta det lite lugnt och mysa med barnen. Och läsa ikapp favoritbloggarna, såklart!

Hade tänkt att åka en sväng och fixa ett ärende i Gränna, men dottern verkar eventuellt sämre igen, så vi får väl se... Nu tycker jag att det räcker med sjukdom i den här familjen! Kan man skicka en beställning på friska barn (och föräldrar) ett tag framöver?

Hoppas ni har en skön tisdag!

Ja, jag vet att det bara är en vanlig dag, men den kommer aldrig tillbaka, eller hur?

* Rubriken är tagen från Gardells romantitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0