God morgon!

Vaknade vid 05.30 av att sonen var super-pigg. Ja, det var den sovmorgonen.

Vadå? tänker ni kanske. Maken kunde väl gå upp.

Jo, men precis när sonen kom till oss och lade sig hoppade lillekatten uppe i sängen. Och rätt som det var blev det blött i sängen! Kattjäkeln hade pinkat...

Det var bara att stiga upp, drar ur lakanen, slänga dom i tvätten, försöka tvätta av på madrassen så gott det gick, hänga ut mitt täcke på vädring, och häva ut katten ur sovrummet med ändan före!

Sen var jag KLARVAKEN, om man uttrycker det så. Ja, förresten, det var vi allihop. Alla utom dottern som sov i sin säng.

Nu är jag sur på katten. Fattar inte varför han gjorde så. Kanske var det "glädjepink" som mammas hund har skvätt iväg ibland när han blivit extra glad. Men varför så mycket, och varför i sängen? 

Skärp dig, katt! Annars sitter du löst i det här huset!

Kommentarer
Postat av: tess

August är ju en otroligt charmig och go kille. Det är i vissa beteenden man ser hans Autism och man kan se det i saker som de flesta inte ens upopfattar.



Klart man hyser den största kärlek man någonsin kan för han är ju trots allt mitt underbara barn lika mycket som de andra två.



Önskar en solig lördag //tess

2009-11-21 @ 10:03:42
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Pia

Meh, vilken dum idé av kissen!!! Ibland är de "billiga"!!! ;o)

2009-11-21 @ 12:07:37
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0