Tankeöverföring

Alltså, det märks att maken och jag haft sällskap ett bra tag. Vi känner varann väldigt väl, och tänker många gånger ganska lika. 
När jag har varit och laddat kaffebryggaren (utan att han vet om det) säger han ofta:
" Ska vi ta lite kaffe? "

Tidigare idag, när vi åt lunch satt jag och tänkte att det kändes som lördag fast det bara är fredag. Precis ögonblicket därefter sa maken:
" Jag tycker det känns som lördag fast det bara är fredag".
Jag höll på att skratta ihjäl mig.  Tankeöverföring, eller vad då?

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha, känner igen det där.. När vi åker bil börjar maken och jag ALLTID vissla samtidigt!!

Tack för bilderna.. så fina de är!! Ska svara på mailet och kanske bifoga lite bilder jag oxå, men just nu prioriterar jag att läsa bloggar. Låg nämligen i värsta migränanfallet igår.. IGEN!!! Jag var så dålig att jag inte ens kunde röra mig och låg allvarligt och tänkte att "nu får någon ringa ambulans, jag pallar inte mer".. :o( Men jag överlevde utan sjukhuset och idag är det Pia som tar det jävligt lugnt.. :o)

2009-05-23 @ 08:43:14
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0