Svarta händer (och knappast gröna fingrar)

Jag är ingen vän av trädgårdskötsel, men det nödvändigaste får man ju fixa ändå. Har passat på att dra lite maskrosor när jag ändå var ute med barnen i trädgården. Tänkte innan jag började att jag kanske borde hämta ett par trädgårdshandskar, men är man lite lat så ...

Jo då. Det är betydligt färre maskrosor i trädgården. Men mina händer blir nog inte rena förrän till midsommar, eller nåt. Att man aldrig lär sig!

                                                                     
                                                                          (Bild lånad av Monica J.)                     

                         

Kommentarer
Postat av: Micke

Maskrosor som är så vackra.

Kram

2009-05-21 @ 19:51:11
URL: http://p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0