Same procedure as every year



                                 


Tittade på "Robinson" igår. Har hela tiden tyckt att Angela verkar vara en tuff tjej som är både stark och smart. Kan förstå att de andra tröttnat på hennes mat-tjat, men annars verkar hon väl OK. Varför är det så ofta så att de starkaste åker ut och den svagaste vinner? Minns väl bla Jerker som vann nåt år. Ett benrangel med noll utstrålning och ungefär lika mycket idéer för överlevnad.

Kanske är inte syftet att utse den som verkligen skulle klara sig på en öde ö, utan att få fram den som tål både miljön OCH det sociala spelet ?

Nu hejar jag på Jarmo - en äkta överlevare som inte backar för nåt - så länge det är schysst spel.



                                                                Go Jarmo!!!









Kommentarer
Postat av: Kim P

Jag håller med. Förstår att de tröttnade på mattjatet, i deras situation är det nog lätt att hänga upp sig på "småsaker", men jag hade gärna sett henne ett tag till. För min del hade Ellenor kunnat åka ut, förstår inte riktigt varför hon har blivit kvar så länge.

2009-05-11 @ 13:07:58
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag kan inte riktigt uttala mig för det var första gången(förutom det allra första avsnittet) som jag sett hela programmet.. Men mat-tjat tror jag nog kan vara en betydligt större grej för dem än för oss härhemma. Att någon HELA TIDEN påminner om vad som saknas skulle nog göra mig galen!! ;o)



Hoppas du haft en skön helg! Kram!

2009-05-11 @ 22:26:10
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0