Inget ont som inte har nåt gott med sig

Försökte sno åt mig några minuter till hushållsarbete (det är ju verkligen nåt man längtar efter...NOT) då dottern skulle duscha. Sonen skulle sitta på toa en stund och "försöka kissa". Jag började plocka med disken och hörde glada skratt från badrummet. Det är då MAMMA-RADARN går på... barn som bus-skrattar brukar betyda nåt. Gick in till badrummet. Då såg jag att sonen var rejält blöt där han satt på toan. Dottern hade skvätt ner lillebror så mycket hon kunde från duschen. Och golvet. Rackarns busunge!

Bonus: hela badrumsgolvet blev torkat en extra gång denna veckan.

   

Kommentarer
Postat av: Kim P

Den går i gång rätt snabbt den där radarn :-).

Ha en trevlig helg du också!

2009-05-21 @ 20:54:24
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Nä jag skulle aldrig gå och köpa mig det själv i present så jag blev jätteglad, mysigt att sitta och bli ompysslad och bli lärd på samma gång :-)

2009-05-21 @ 21:37:11
URL: http://dreamscapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0