Hypnos - livsfarligt

Såg lite på hur Martin Lidberg hypotiserades och gjorde en massa knasiga saker i " Jag vet vad du gjorde förra lördagen".

Alltså, fy, vad mycket dumt man kan göra i hypnotiserat tillstånd. Det här var ju bara en knäpp TV-serie, men tänk dig att vara gift med en som kan hypnotisera... vem vet vad han/hon skulle göra med en? Jag menar, tänk dig att vakna och t ex gå ut naken och hämta posten. Hoppsan... Eller ringa till sin chef och säga nåt oförskämt.... inte så lyckat.

Tur att man har en vanlig, hederlig snickare till make. Han skulle på sin höjd kunna chocka med en ny idé om hur vi kan renovera eller bygga till huset...

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag har sett ett avsnitt o jag tycker bara det är pinsamt..ryser

Jag HATAR när jag sitter med skämskudde framför ansiktet och skäms för NÅGON ANNANS SKULL!!

Shit, det räcker väl om jag skäms när JAG SJÄLV gör något tokigt!! ;o)

2009-05-03 @ 11:57:02
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0