Blåslagen

Idag har jag nog inte en av mina bästa dagar. Först snubblade jag på ett par skor som sonen slängt ner i källartrappen. Jag skulle sortera tvätt och höll i en som vanligt överlastad tvättkorg. När jag hade fem trappsteg kvar slant jag på skorna och satte mig på ändan, med korgen i knät.  Blir nog ett fint blåmärke i ändalykten. Lite senare skulle jag hjälpa sonen av från sin matstol. Han klamrade sig fast på stolen, varpå den välte RÄTT NER PÅ MIN VÄNSTRA STORTÅ. Jag kämpade för att inte börja gråta (varför gör man så egentligen?) och kom undan med en tår i ögonvrån.

Nu ska jag gå ut och gå. Vet inte om jag törs. Kanske blir jag nermejad av en älg eller nåt? 



                                         

                                                          Stridslysten?

Kommentarer
Postat av: Micke

Du o Mia kan bilda klubb.

Aj aj klubben.

Kram

2009-05-18 @ 15:31:26
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: anna

åh stackare, det gör så jädrans ont att slå i tårna, var det en tripp trapp stol? På vår sån, bröt jag två tår!

2009-05-18 @ 18:55:59
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0