Let´s dance

Undrar bara om det är viktigast att vara bäst eller att vara populärast?

Att Laila skulle gå till finalen förstod man ju nästan efter kvällens uppvisning. Men att Magnus visat otrolig utveckling under tävlingens gång gör väl inte att han automatiskt är kvalifierad till final? För mig är det svårt att fatta att inte Morgan gick vidare, med tanke på hur han FLÖT fram i sin dans. Kan någon förklara för mig hur Magnus skulle kunna bli så smidig? Han har ju alla naturlagar emot sig ...

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag är såå fascinerad av Magnus och därför är jag jätteglad att han gick till final. Jag tycker att han är den som utvecklats mest under hela tiden.. och jag tror att han, med sin stora kropp, haft det jobbigast av alla oxå..

Däremot hade jag gärna sett Morgan i final och inte Laila..

Ja, hon dansar bra men det är något som stör mig.. jag vet inte vad det är.. hmm.. något är det! :o)

2009-03-20 @ 23:33:53
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Micke

Tack för en trevlig dag.

Kram.

2009-03-21 @ 21:25:33
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag tycker också att Magnus skulle gå vidare, fast då också en hel del för Annikas skull. Jag tycker hon kämpar på bra och har kommit 2:a flera gånger och det skulle vara kul om hon fick vinna....och Magnus och Annika är så charmiga ihop och verkar ha så kul!

Ha det bra! Kram

2009-03-23 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0