Bilkrångel ... IGEN!

Igår ringde maken mitt under min pågående konferens. Alltid om han ringer under arbetsdagen brukar det var två saker som är problemet: barnen är sjuka eller bilen är sönder. Igår var det bilen som krånglade. Det har blivit en följetong av detta.

Maken har bytt alla möjliga delar som kan tänkas vara orsaken, men fortfarande vill bilen ibland bara inte starta. Igår hade han blivit stående utanför dagmammans hus och kom inte vidare. Stendöd bil! Senare under kvällen, efter en utryckning av vänner, konstaterades att en elkabel var glapp. Inte konstigt att detta problem har upprepat sig. Nu ber jag en stilla bön att bilen är OK, eller som jag säger efter allt som varit: Vet hut, bilskrälle!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag håller med dej, men det är roligt med

bilar, det är som ett lotteri.

Men nu håller jag tummarna.

Annars får ni ringa.

Kram

2009-03-17 @ 19:21:58
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0