Ännu en intensiv dag

Fick "sovmorgon" till 06.30 idag. Visst är han en darling, sonen, som förstår att mamma behöver sova lite extra på en söndag... i alla fall en sådär 30-40 minuter längre än genomsnittet! Passade på att sätta mig med planering inför kommande arbetsvecka medan barnen umgicks med vännerna på Playhouse Disney. Det var makens tur att ha riktig sovmorgon idag (hade min igår).

Vi åkte så småningom in till äventyrsbadet och spenderade ett par timmar där. Dottern är makalös på att dra iväg snabbare än ljusets hastighet, och sonen är precis likadan. Det gäller att ha superkoll på dom, annars får man panik. Jag har stor respekt för vatten. Men eftersom vi hade hjälp av våra goda vänner blev det till och med tillfälle att simma några vändor. Lyx!
Badturen avslutades med mat på IKEA, och sedan inköp av baddräkt till dottern , fleece-ställ åt sonen och ridhjälm till vår lilla hästflicka.  Höll på att få spader på dottern inne på EKO, där hon lyckades med konststycket att få en crosscykel i ett utställningsområde att stå och vingla. Fick rusa upp och hålla i fanskapet (ja, crossen alltså) tills jag lyckats ragga upp personal som kunde hjälpa mig...

När vi kom hem var det dags att rätta matteböcker. Höjdarsysselsättning!






Kommentarer
Postat av: Micke

Vi tackar för en trevlig o händelserik dag.

Kram Micke

2009-03-08 @ 18:04:18
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Pia

Jäklar vilka höga vågor!!

IKEA verkar vara ett favvo-ställe för er!! ;o)

2009-03-08 @ 18:26:35
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej du har en utmaning och hämta hos mig.



kram Lisbeth

2009-03-09 @ 10:47:00
URL: http://vipelyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0