I backspegeln

kom jag på att jag glömt att berätta om nåt komiskt som hände igår morse. Så här var det:

Dottern steg på en humla på köksgolvet under torsdagskvällen, så att den brände henne mellan tårna. Det var förstås otäckt, men gick över efter en stund. Så på fredagsmorgonen när dottern lade av ett illtjut inne på toaletten trodde jag att hon stigit på nåt igen... men nä, hon hade råkat stiga från pallen vid handfatet RÄTT NER I TOASTOLEN! Hon trodde så klart att locket var på och skulle klättra så som ungar gör... men vissa straffar Gud direkt, som min mormor brukar säga.

Stackarn, hon fick panik, men det är är ju inte så konstigt, vem vill stiga ner i toan frivilligt? Tur att det gick att rätta till direkt men en liten snabbdusch...


Kommentarer
Postat av: JE

Lilla gumman, vad jobbigt för henne! Nej, inte vill man landa i toan precis....

2009-06-21 @ 08:54:46
URL: http://detokigabrokiga.blogspot.com
Postat av: MorsanMia

Tacka henne för ett gott skratt :)

2009-06-21 @ 20:21:10
URL: http://wwwmorsanmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0