Har du hört talas om stinkande djungelbarn?

Ännu en reflektion från fyra-åriga dottern som fick mig att le:

Jag har idag sysselsatt mig med att sortera gamla barnkläder, vad som ska sparas, ges till vänners barn, och vad som ska lämnas till UFF/dylikt. Så skönt att få gjort! När jag var klar kom jag upp från källaren och sa till dottern att nu ska barnen i Afrika och andra fattiga länder få en massa kläder som vi inte behöver längre. Hon klurade lite och sa sen:

" Vad bra! Då behöver inte barnen i djungeln stinka längre! "




Kommentarer
Postat av: Pia

Öhh, stinka??!! ;o)



När det gäller sol i moln så förstår jag henne.. det är ju så det känns.. som om nån släckte lyset! Hahahaha..

2009-06-25 @ 17:34:43
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0