Skitstor

Under en promenad gick vi förbi några hästar i en hage. Dottern är hästtokig så vi stod där länge och tittade på "havremopederna". Då ridskolan har stängt i två månader över sommaren är hennes längtan stor att få rida. Hon stod där och beundrade hästarna och klappade dem så gott hon kom åt. Plötsligt sa hon:
 " Titta, nu bajsar den också! "
Jag tittade på hästen och sa till henne att den bara hade snoppen ute...
" Oj, den var STOR!" slängde hon ur sig.
Jag höll på att skratta ihjäl mig...

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha, ja de kan ju vara groteskt stora!! ;o)



Nu har jag börjat andas i en påse för att klara helgen!! Öh, nä jag bara skojar. Just nu är allt fixat och jag kan bara vänta till lördag em då allt ska ordnas på plats och DÅ har jag lite mer hjälp än jag haft under planeringen!! :o)



Kram på er!

2009-07-15 @ 16:05:31
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0