På hemmaplan

Så var vi åter hemma efter en semestertur i väster. Inte i USA alltså, utan i västra Sverige. Började med att fara ner till mor lite längre ner i Småland, fortsatte till en del av makens släkt i Halland, övernattade hos lillebror i Göteborg, och avslutade med en tur till svärmor i Bohuslän. 

Resan innehöll allt från god mat och skogspromenader till gitarr-och sångunderhållning och en helt galen film. En skön blandning, helt enkelt. Kanske hade vi planerat in lite för mycket (är man tidsoptimist så är man...) men man vill ju så mycket. Eller, JAG vill så mycket. Nu ska vi " bara" vara hemma resten av sommaren, förutom en dagstur till Astrid Lindgrens Värld. 

Orkar inte läsa så mycket bloggar ikväll, men imorgon ska jag uppdatera mig, jag lovar! : )

Kommentarer
Postat av: Micke

Vi väntar med iver.

Tack för i dag.

Kram Micke

2009-07-16 @ 23:02:56
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0