Blöja eller inte?

Jag har ju berättat en del om försöken med att få lilleman att bli blöjfri. Det har varit lite olika resultat från dag till dag, och vissa gånger har jag tänkt att det nog inte är dags ännu. Men faktum är att de senaste dagarna har han visat mer och mer att han är mogen för det.

I måndags åkte han i bilen i mer än en timme utan problem. Hemma hos barnens farmor hände bara en "olycka" på nästan ett dygn.  Igår när  vi åkte hem från farmor (21 mil) sa han till båda gångerna han behövde kissa så vi kunde stanna. Även om det är en bit kvar tills han klarar det hundraprocentigt så är jag stolt. Min lille kille börjar bli stor!


Kommentarer
Postat av: Kim P

Vad skönt att höra att det går åt "rätt" håll :-). Det är ju onekligen en befrielse när man slipper joxa med de där blöjorna.



Vad var det för en galen film ni hade sett?

2009-07-17 @ 09:26:57
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Pia

Håller med Kim P, vilken skillnad det blir att slippa blöjorna!!! Han börjar bli en stor kille på riktigt!!! :o)

Kram!

2009-07-17 @ 11:18:31
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0