Bajskris, oväder, shopping och mer gammal vänskap (DAG 3)

Trodde att det skulle bli sovmorgon för min del, men maken ropade efter sju och ville ha hjälp. Sonen hade bajsat i pottan och det var inte helt smidigt att torka honom och göra rent pottan samtidigt... ja , se karlar! Vad tror han att JAG hade gjort i samma situation om inte HAN varit i närheten? Fast i och för sig förstår jag om han inte ville kladda med bajs på olämpliga ställen i nån annans hem...

Var i Bolognerskogen (med barnen och mormor) för att barnen skulle få leka, gunga, klättra, etc. Hann vara där i ca 45 minuter, sen kom ett oväder med regn och åska. Fick ta oss hem till mormor fortare än kvickt. Där lagades biffar och potatismos. Ungarna åt så det tog slut på ALL mat, trots att det var väl tilltaget. Då är det tacksamt att bjuda.

Tog en liten shoppingtur innan vi återvände till mosters hem.  "Hemma" lekte dottern med grannflickan, som hon blev vän med förra sommaren. De badade i poolen och hade så kul. Lilleman var också med och lekte. När det blev dags att sova kramade flickorna varann hårt, och lillebror skulle inte var sämre. Han kramade grannflickan som en hel karl. SÅ GULLIGT!





 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Brukar inte män göra en sak i taget?? Först torka rumpan och sen göra rent pottan!! Jag fattar inte varför han inte kunde låta dig sova!! Hmrfff..;o)

2009-07-06 @ 11:19:48
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0