Kvällen blev ännu roligare...

När vi hade ätit middag och jag stod i köket och grejade med disken hörde jag plötsligt ett konstigt skvalande av nåt. Kunde inte lokalisera ljudet. Sen slog det mig. Det var dottern som inte hunnit till toan på övervåningen. Hon kissade i trappen, precis där hon stod. Vi har en öppen trappa, så ni kan ju gissa hur underhållande det var att ta reda på kisset  som hade runnit ner till källartrappen, och, förstås, vidare ner ...

Vi har några halkskydd ditlimmade i trappen. Det kom ju kiss på dom också, så jag fick den genialiska idén att ta bort dessa skydd, som ändå behövde bytas. Då blev det med ens ännu skojigare. Det sitter nämligen inte LITE lim under de där skydden. Har ni försökt få bort illvilligt lim nån gång så vet  ni vad jag menar.

Nuläget är följande: På varannat trappsteg fastnar den som går upp eller ner i trappen. Förlåt om jag är lite lätt irriterad!!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Fullt förståelig irritation!!!

2009-01-08 @ 22:55:20
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0