Melodifestival

Var det bara jag som inte hängde med i alla svängar? Att rösta i melodifestivalen har blivit en fråga om IQ, eller nåt i den stilen. För den hjälp man fick att förstå röstsystemet var ett skämt. Jag kände bara att " jag skiter i och rösta! "

Låtarna var väl sådär. Alcazar är alltid sköna att lyssna och titta på. Emilias låt var rätt medioker, och Ugglas var utlämnande (modigt) men udda. Shirley brukar vara bra, men igår hade hon uppenbara problem med rösten. Synd. Scotts går bort. Nina såg aggressiv ut. Skrämde nog bort en del röster. Unga Jonathan var charmig, men det räcker ju inte.  Vem var det mer? Just det, Marie Serneholt. Antagligen var låten inget vidare, annars skulle jag väl inte glömt henne...

Petra Mede var så speedad att hälften hade räckt. Henne kan inte jag ta på allvar. Jag vill ha tillbaka Luuk och Björn Gustafsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0