Tacksamhetsstund

                                                      
                                                                  (bild lånad på Google)



Sitter här för mig själv med en stark känsla av just tacksamhet.


Det har varit en tuff period med barnen, mycket trots, många sjukdagar, lite sömn och lite tålamod.

Ändå känner jag  tacksamhet.


För det kunde ha varit så mycket värre, och jag har så ofantligt mycket att vara glad över.


När sonen somnade i knät tidigare ikväll. Och då dottern ville ha mig bredvid sig i sin säng.

Då kom det över mig. Jag har två underbara barn, en omtänksam man och en familj och vänner.

Ett jobb, ett hem och en vacker natur omkring mig.


Vad mer kan man behöva?

Kommentarer
Postat av: JE

Inte mycket inte. Har man bara sin familj och tak över huvudet, så klarar man sig långt. Även om det inte alltid känns så....

2009-12-02 @ 20:20:14
URL: http://www.detokigabrokiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0