Julhälsning

Hej, alla bloggvänner! Hoppas ni haft en mysig julafton.

Jag har varit hemma hos min mamma och firat tillsammans med min familj, syskon och respektive. Vi var 13 personer (och tre hundar) i en stuga på landet. Vad säger ni om det?

Dagen innehöll väl det de gör för de flesta; julmat, Kalle Anka, godis, frukt, glögg och förstås julklappar. Och hjälp vad mycket julklappar ungarna fick! Nu har de att göra ett tag...

Idag väntar juldagsmiddag med familjen och vänner. Ikväll bär det hemåt.

Önskar er alla en god fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: Sus

Tack för den fina kommentaren!

Jag blir så glad av snälla kommentarer.

Vi kanske ses i Ockelbo den 27:e?

Eller?

2009-12-25 @ 20:49:41
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Sus

Nä men gud, du bor ju i Jönköping!

Det är ju skitalångt från Ockelbo =)

2009-12-25 @ 20:51:38
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0