Sådan mor , sådan dotter...

Har kanske påtalat någon gång att dottern är ganska envis som person. Hon har mycket stark vilja, och vissa gånger kan man bli rätt frustrerad som förälder. Undrar hur mina päron hade det?

Idag visade dottern sitt rätta jag när tänderna skulle borstas för kvällen. Jag höll fast vid att det är jag som ska börja borsta och att hon kan få fortsätta lite själv sen. Lilla damen tittade surt på mig och sa syrligt:

" Jag kan inte fatta varför DU måste bestämma jämt?!"

Nä. Undrar hur världen skulle se ut om det var fyra-åringar som bestämde allt? (Då skulle det nog bli glass med chokladsås till kvällsmat och tv-tittande halva dan... )

Kommentarer
Postat av: Kim P

Känner igen det där...

Min tösabit är bara (snart) 2 år men Mamma Mia vad hon har bestämda åsikter!

Vad månde bliva? :-)

2009-08-17 @ 13:22:45
URL: http://lasipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0