Ny strategi

Nä. Nu kände jag att jag höll på att fastna i gamla negativa mönster.

Pga jobbstrulet och "nederlaget" med sonens pott-träning hos dagmamman kände jag att marken började gunga under mig igen. Just när jag börjat känna att det snurrar i positiva cirklar i tillvaron.

MEN

jag har ett jobb som verkar bli bra där jag får vara kvar till jul - bäst att visa att jag vill vara kvar!

grabben kommer att lära sig gå på toa ÄVEN hos dagmamman, tillsvidare på han väl ha blöja där då så dagmammans man slipper ramla och slå ihjäl sig...

Ja. Så är det.

 

Kommentarer
Postat av: Micke

Positiva tankar gillar vi.

Kram Micke

2009-08-28 @ 14:07:23
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0