Hjälp

                                                     

Jag börjar jobba igen den 10 augusti. Det betyder att jag bara har drygt en vecka kvar på semestern. För vissa kanske det är mycket, men när man har sju veckors semester känns det som den är slut när sista veckan kommer.

Fast jag har haft en bra sommarledighet. Vi har träffat släkt och vänner både hemmavid,  i Gästrikland och på västkusten, varit i Furuviksparken och Astrid Lindgrens Värld, röjt en massa i källaren och garagen, gjort trädgårdsarbete, byggt färdigt lekstugan, fixat en hel del grejer inomhus, och bara tagit det lugnt, förstås.

Flera kvällar har det blivit sällskapsspel med vänner. Det har varit SÅ kul. Det har ju onekligen varit rätt många regniga kvällar, och då är sällskapspel perfekta.

Men. Nu är det slut. Snart börjar slitet igen. Dock tror jag att mitt nya jobb blir bättre än det förra. Och nytt är alltid spännande.

Sen får man ju inte glömma att det kan bli många fina dagar i augusti. Det hoppas jag på.

Har er semester tagit slut än?

Kommentarer
Postat av: Faile

Jag börjar den 27:e augusti först ^^ Seeent och jag gillar det!



Sv: Jag hade en relativt rolig helg. Ska blogga om det om en stund. :D

2009-08-02 @ 22:10:19
URL: http://faile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0