Arg 2

När jag kom till dagmamman idag för att hämta de små undrade jag förstås hur det gått med pott-träningen. Maken hade ju haft med en potta idag när han lämnade barnen.

Dagmamman sa att sonen inte kissat på fyra timmar, men hon hade försökt få honom att sitta på pottan ett par gånger, och då hade han inte velat göra nåt. Av detta drog hon slutsatsen att vi kunde ta hem pottan igen. Lägg märke till att han alltså inte kissat på sig på fyra timmar!! Det kallar jag kontroll. Innan jag hann säga mycket mer sa hon att hon inte ville ha pottan där för om de går på toa under natten skulle hennes man kunna stiga i den...

Det var alltså där skon klämde. Det är ett OMAK att ha pottan där, så hon vill inte.

Så. Då var det avklarat.

Men ALDRIG går jag med på att sonen ska ha blöja mer än nödvändigt. Hemma kommer han inte ha nån blöja på.

Så det så!

Kommentarer
Postat av: Micke

Stå på dej.

Kram Micke

2009-08-27 @ 19:43:07
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Pia

Har du kolla med dagmammans chef för vad som gäller???

Å va f-n menar de med att anställningen slutar? De borde vara jävligt glad att få en "överkompetent" personal istället för en "rätt utbildad" personal!! Grrrr, nu blir jag arg!

2009-08-27 @ 20:46:06
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0