Sorgligt och stökigt

Läste om lille Victor, ett och ett halvt år,  som somnat in. Han hade en obotlig cancer och fick inte vårdas i sitt hem den sista tiden. Hur det var för honom och hans föräldrar går nog inte ens att förstå. Varför finns såna brister i ett så rikt land som Sverige?

Läste vidare om att den som har sömbrist får en hjärna full av skräp, eftersom inte sömnen är tillräcklig för att ta hand om det som behöver bearbetas när vi sover. Kan nån komma och storstäda mitt hjärnkontor?


Dags att sova... som sagt, här behövas röjas på " övervåningen" ...



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej

vill bara skriva och berätta att jag kommer att lägga ned min blogg, men om du skulle vilja skriva någon gång till mig, vilket skulle vara hemskt kul så skickar jag med min mail.



kram Lisbeth

2009-04-14 @ 22:33:18
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Kim P

Visst var det sorgligt med lille Viktor? Man blir så arg när man läser om honom och hans familj? Läkarna visste ju att det var terminalt, varför inte låta honom få slippa sjukhuset och somna in hemma i stället? Man blir så ledsen.

2009-04-15 @ 11:12:10
URL: http://lasipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0