TGIF (Thank God it´s Friday)

Är så trött att jag skulle kunna somna stående (tror jag). Det har varit en hektisk vecka med massor att reda i på jobbet. Så fort man har ordnat en grej kommer det något nytt att engagera sig i. Nej, låt mig inte känna att jag är nöjd för Guds skull. Det vore ju fruktansvärt om jag fick känna att jag har gjort något bra...

Efter ett röj hemma; det vanliga med disk, tvätt, städ, osv är man sådär laddad för ett arbetspass också, men planering måste göras så det var bara att bita ihop och gilla läget.

Nu är klockan lite efter nio och jag vill bara gå och lägga mig! Barnen sover och maken snarkar i soffan bredvid. Han är väl sliten efter en tidig morgon (lillgrabben var vaken vid 04.30 imorse).

Känns som om vi har en gemensam nämnare i den här familjen just nu: "säng, säng, säng, sova, sova, sova...

Ska bara borsta tänderna och sen  zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Micke

Sov sött

2008-09-06 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0