Ledig hela veckan låååååååååååååååång

Imorgon börjar mitt efterlängtade höstlov. Det känns så ljuvligt så det kan ingen mänska begripa. Ja, möjligtvis andra lärare då.
Imorse när jag vaknade var det en underbar känsla att veta att jag inte behöver jobba nåt idag, vilket annars är normal (och trist) sysselsättning på söndagar.

Idag har jag gjort typ ... ingenting.  Dvs jag har bara gjort sånt jag har lust med, som att blogga, mysa med ungarna, spela spel, laga en god middag med stek, potatis och kokta morötter, blogga lite till, elda i braskaminen för att få extra värme och mysfaktor och läsa min veckotidning, prata i telefon.

Så här borde det vara varje söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0