Pappa

Tänker på DIG idag, min kära pappa.

Det är mer än sex år sen Du lämnade oss för en bättre plats, utan lidande och bekymmer. För det är så jag tänker; Du är nånstans där man inte blir sjuk eller ledsen. Där man bara har det bra, och njuter av det man tycker om. Att cancern skulle ta Dig ifrån oss förstod jag när Du fick en hjärntumör, men som barn trodde jag aldrig att min far skulle gå bort innan jag fyllt trettio. 

Tänk om Du fått träffa och njuta av våra barn. Tänk om jag fått ha Dig kvar att bolla idéer och diskutera livets allvar med. Tänk om Du fått tillbringa mer tid med att resa till ställen Du älskade.

Du finns alltid i mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Pia

Så fint du skrev om din pappa. Min pappa är också borta och jag har inte ens mor- eller farföräldrar kvar, bara mamma.. Vilket ju definitivt inte är så "bara", jag fasar för om något skulle hända henne! Vill inte ens tänka tanken...

2008-11-11 @ 19:37:11
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0