Tvättberg - var kommer de ifrån egentligen?

Satte igång med projekt tvättstugan igår. Det är för sjutton inte klokt hur mycket tvätt man kan producera på några dagar i en familj...

Visserligen blir det ju mer med små barn i huset, men ändå. Misstänker starkt att det är nån liten figur som bidrar till tvätthögen, frågan är bara vem?????????? För inte kan vi väl använda så här mycket grejer på mindre än en vecka...

" Smuts är bra" säger en reklamfilm. Kanske för barn, men inte för oss vuxna som ska ta hand om allt sen. Dags att återvända till tvätthögen...


Kommentarer
Postat av: Pia

Haha.. jag har tonåringar i huset och där vet man sällan vad som är skitigt och rent (om man inte sniffar på dem!) så många gånger tror jag att jag tvättar rena kläder men som är såå skrynkliga att de inte, med gott samvete, går att vika in i garderoben längre.. suck



Har gjort stan idag med döttrarna. Köpte ingenting, men tjejerna gjorde några fynd.. Shopping är verkligen INTE min grej!! Inte ens när jag har pengar att spendera!! :o)

2008-12-27 @ 16:17:12
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0