Saknad?

Har förstått att vissa undrar vad jag har haft för mig idag.Har varit på stans köpcentra och trängts med 98% av Jönköpings befolkning. Att man kan va så dum...

Fixade lite ärenden och tog en fika på IKEA med goda vänner. Barnen hade så kul med andras ungar i lekhörnan så dottern ville inte följa med hem. Sonen satt i en fönstersmyg och kikade ner på parkeringen tillsammans med en annan liten kille. De verkade "diskutera" bilarna de såg.  Höjden av underhållning?

Ett inköp idag var en ny kattlåda till vår lilla kattdam som inte alltid behagar skita i lådan. Siktar hon dåligt, eller? Nu har hon i alla fall fått en ny låda med tak så hon kan baja utan att nån ser...

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag är imponerad av ditt jobb vid datorn.

Tack för en trevlig dag o kväll med skinkmacka o glögg.

2008-12-28 @ 21:00:56
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har suttit och sorterat in inläggen i kategorier en lång stund nu, och har bara avverkat inläggen för november och december. Pust!! Men jag får väl fortsätta en annan dag. Tack för hjälpen vid datorn!



Vi ses på tisdag!

Kram Anna



2008-12-28 @ 21:07:05
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag får oxå tacka för en trevlig dag o kväll.

2008-12-28 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0