KF (kattfan) in action

Skulle iväg till en kompis med ungarna igår. Hade packat allt och var färdig för att åka när en av katterna satte sig och kissade på badrumsmattan. Jippie! Han var sur för att han inte får gå ut pga en skada(han har en tratt för att inte komma åt såret), så nu skulle han minsann visa sitt missnöje. När jag hade röjt upp efter kisseriet kom jag på att jag skulle bära ner mat och mjölk till källaren så att katten kunde hålla till där. Då började kattskrället hoppa upp på grinden så jag tappade skålarna... mat och dryck på golvet!! Mer att städa... Det var inte en svordom som trillade ut då. Så fort jag säger något olämpligt kommer följande kommentar från dottern: " Så får man inte säga! "

Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0