Pappa, jag saknar dig

Tittade på " Spårlöst" igår. Det handlade om en kvinna på 41 år som aldrig hade träffat sin pappa. Han visste inte ens om att hon finns. Hon hittade såklart sin far och fick två bröder på köpet.

Kom att tänka på min pappa som dog 2002. Ibland känns det fortfarande overkligt att han inte lever längre. Samtidigt så var det ju bäst som skedde, eftersom han hade cancer och inte kunde bli frisk. Det är så sorgligt att pappa aldrig fick träffa sina barnbarn. Som tur är har ju barnen en "morfar" ändå, genom mammas nya man.  

Men pappa, jag kommer aldrig att glömma dig!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag får samma tankar när jag ser programet

2008-04-25 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0