Lugn och ro...

Yes, barnen sover och klockan är bara lite mer än sju. Nu kan man äntligen tänka lite på sig själv och sina egna behov. Det är som dom säger  "Barn är söta när de sover". Fast nu får jag lite dåligt samvete, för nyss såg jag på TV att de fortfarande inte har hittat lilla Engla 10 år som försvann uppe i Hedemora i fredags, och då tackade jag Gud (utan att vara särskilt religiös) för att mina barn är välbehållna. Man borde inte klaga på att ungarna inte vill sova, det kunde vara värre. Men förmodligen gnäller föräldrar på barn som inte vill sova för att föräldrarna själva sällan hinner sova så mycket som de skulle vilja . Ständig sömnbrist är inte så bra för humöret... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0